۱۳۸۷ خرداد ۲۶, یکشنبه

تور تابستانی دبی

تور دبی
هر روزه با هواپیمایی ماهان , ایران ایر
تور بی نظیر دبی همراه با آژانس گشت آسا.
چهار روز وسه شب
اعتبار از 21 خرداد تا اطلاع ثانوی
خدمات تور:
- بلیط رفت و برگشت ماهان
- ویزا
- اقامت
- صبحانه
- نهار
- WELCOM DRINK
- ترانسفر فرودگاهی برای تمامی هتلها
- راهنمای فارسی زبان
- سرویس مراکز خرید و ساحل

تور استثنائی آنتالیا

تور آنتالیا
تور جذاب و دیدنی آنتالیا
همراه با آژانس گشت آسا6 شب و 7 روز
هر دوشنبه از فرودگاه امام خمینی

خدمات شامل:
- بلیط رفت و برگشت
- ترانسفر فرودگاهی
- یک روز گشت با نهار
- راهنمای فارسی زبان
- 6 شب اقامت در هتلهای 4 ستاره

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی
شروع پروازها ازچهارشنبه 5 تیرماه
هرهفته6 شب و 7 روز کامل با پرواز ایرباس ترک PEGASUS
رفت : 04:10 برگشت: 22:50
قیمت اطفال زیر 2 سال 49.000 تومان می باشد.
خدمات:
بلیط رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی6 و شب و 7 روز اقامت درهتل و باخدمات( ALL ,UALL) و یک گشت نیم روز شهری با ناهار + راهنمای فارسی زبان + بیمه مسافرتیکلیه قیمتها به هزار تومان می باشد.
کوش آداسی:

در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین قرار داشته و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این شهرستان که از شمال باسلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر ، افس ، مریم آنا ، میلت ، دیدیم ، پاموک کاله ، مارماریس و بودروم قرار دارد . بندر کوش آداسی بعلت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس ، برای گردشگرانی که به ترکیه مسافرت می کنند در واقع درب دوم مهم دریایی به شمار می رود .

بنادر قایق های تفریحی و ناوها :


در کوش آداسی 2 اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت 650 قایق وجود دارد. در بندر کوش آداسی در هر فصل کشتی ها پهلو گیری میکنند. از بندر کوش آداسی در ماههای بهار و تابستان ( از اوایل آوریل الی 20 اکتبر ) سفرهای منظم قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموسSamos برگزار میشود . این سفرها در ماههای زمستان بصورت چارتر انجام می گیرد . در بندر در هر ساعت از روز تورهای تفریحی با قایق های مسافربری انجام می گیرد . قایق های تفریحی نیز که تورهای آبی برگزار میکنند در بندر مستقر می باشند.

پلاژها :

پلاژهای موجود در کوش آداسی عبارتند از :
پلاژدریای خانمها ، پلاژ گوورچین آداسی ، پلاژ ییلانچی بورنو ، پلاژ یاوان سو ، پلاژ کوشتور ، پلاژ کارا اوا ، پلاژ گوزل چاملی ، پلاژ سوگی . پلاژ کالاماکی . آب های گرم آب گرم یاوان سو ( چیبان ) ، آب گرم ونوس ، آب گرم گوزل چاملی ، آبهای گرم مهم کوش آداسی میباشد.

اماکن دیدنی :

منطقه مقدس واقع در روستای گوزل چاملی که در دامنه تپه دیلک در محدوده شمال شرقی پارک ملی قرار دارد به قرون 9-8 پیش از میلاد تعلق داشته و بعنوان محل کنفرانس های کنفدراسیون Panionion که مرکز سیاسی و علمی ionia بوده مورد استفاده قرار می گیرد.

تور استثنائی آنتالیا

تور آنتالیا

تور جذاب و دیدنی آنتالیا همراه با آژانس گشت آسا
6 شب و 7 روز
هر دوشنبه از فرودگاه امام خمینی
خدمات شامل:
- بلیط رفت و برگشت
- ترانسفر فرودگاهی
- یک روز گشت با نهار
- راهنمای فارسی زبان
- 6 شب اقامت در هتلهای 4 ستاره

تور استثنائی آنتالیا

تور آنتالیا

تور جذاب و دیدنی آنتالیا همراه با آژانس گشت آسا
6 شب و 7 روز
هر دوشنبه از فرودگاه امام خمینی
خدمات شامل:
- بلیط رفت و برگشت
- ترانسفر فرودگاهی
- یک روز گشت با نهار
- راهنمای فارسی زبان
- 6 شب اقامت در هتلهای 4 ستاره

۱۳۸۷ خرداد ۲۰, دوشنبه

شرح خدمات

شرکت خدمات مسافرتی ( آژانس هواپیمایی ) گشت آسا یکی از معتبر ترین آژانس های گردشگری ایران است. این آژانس هوائی که در تهران واقع شده است در سال 1373 افتتاح و فعالیت خود را با انجام تور های دوبی آغاز نمود.این آژانس ایرانی بهترین خدمات تور های ایرانگردی و جهانگردی را به مشتریان خود عرضه می نماید .
خدمات توریستی
انجام تور های ورودی، تور خروجی، تور های داخلی و تورهای ایرانگردی، رزرو و تهیه بلیط هواپیما، نمایندگی فروش بلیط ایران ایر ،ماهان،کاسپین، کیش ایر، و بلیط چارتر و نیز بلیط ایرلاین های مهم خارجی از جمله امارات، بریتیش،لوفت هانزا و کی ال ام ، رزرو آنلاین هتل در ایران و سراسر جهان ، تهیه ویزا و خدمات فرودگاهی ، خودرو و تشریفات و تور های تجاری و نمایشگاهی ایران
تور
یکی از فعالیت های مهم شرکت ما انجام تور های خروجی و تورهای ورودی است. در این دپارتمان بخش های مختلفی هر کدام نوعی خاص از عملیات تور را بعهده دارند.از مهم ترین این بخش ها می توان به توردبی، تور ترکیه، تور تایلند، تور مالزی، تور چین، تور های داخلی و تور نمایشگاهی اشاره کرد
تور دبی
تور ترکیه ( استانبول - آنكارا - آنتالیا - كوش آداسی - مارماریس - ازمیر - اسپارتا - قونیه )
تور مالزی
تور تایلند ( بانكوك - پاتایا )
تور چین پكن ( بيجينگ ) تورهای نمايشگاهي گواونگجو
تور هند ( دهلی - آگرا - جیپور - بمبئی - گوا )
تور داخلی ( بلیط و تور کیش - هتل مشهد - رزرو پروازهای چارتری - تور اصفهان و شیراز)
رزرو هتل ایران و جهان
رزرو آنلاین هتل های ایران و سراسر جهان به سادگی برای مشتریان این شرکت امکان پذیر است.برای اطلاع از نحوه رزرو هتل ، تخفیفات و قیمت های ویژه هتل ها در ایام خاص، جشنواره ها ، جشنواره خرید دبی ، نمایشگاه ها و فستیوال فروش زمستانه ( تعطیلات بهمن ماه دهه فجر و تور های عید نوروز و تابستان) یا فستیوال خرید دبی با ما تماس بگیرید.همکاران ما در امارات تور دبي (دوبی)، ترکیه (استانبول و آنتالیا)، همچنین در مالزی سنگاپور و تایلند همواره در کنار شما خواهند بود.